Benvenuti à i nostri siti web!

Cumpagnia di energia nucleare di Shanghai per aiutà i prughjetti di cooperazione di l'energia nucleare Cina-Russia

nec_1

U dopu meziornu di u 19 di maghju, u presidente cinese Xi Jinping hà assistitu à l'iniziu di un prughjettu di cooperazione in energia nucleare cù u presidente russu Vladimir Putin via video link in Pechino.Xi hà sottolineatu chì a cooperazione energetica hè sempre stata l'area più impurtante, fruttuosa è larga di a cooperazione pratica trà i dui paesi, è chì l'energia nucleare hè a so priorità strategica per a cuuperazione, cù una seria di prughjetti maiò chì sò finiti è messi in opera unu. dopu à un altru.E quattru unità nucleari iniziate oghje sò un altru successu impurtante di a cooperazione nucleare Cina-Russia.

nec_3

Centrale nucleare di Tianwan

nec_4

Milioni di gruppi di generatori di turbine nucleari di classe di kilowatt

nec_2

Xu Dabao basa di energia nucleare

L'iniziu di stu prughjettu hè Jiangsu Tianwan Nuclear Power Unit 7/8 è Liaoning Xudabao Nuclear Power Unit 3/4, Cina è Russia cooperarà in a custruzzione di quattru unità nucleari VVER-1200 di trè generazioni.Shanghai à ghjucà i vantaghji di l 'industria di energia nucleari highland, liate imprese attivamente participà à a custruzzione di prughjetti di cuuperazione Sino-Russian, à Shanghai Electric Power Station Group, Shanghai Apollo,Shanghai Kaiquan, Shanghai Electric Self-Instrument Seven Plants cum'è u rapprisintanti di un numeru di l'imprese di energia nucleari, hà vintu successu l'offerta per i gruppi di generatori di turbine isulanu cunvinziunali, pompe nucleari di seconda è terza tappa è altri equipaghji maiò di centrali nucleari, l'ordine tutale. ammontava à 4,5 miliardi di yuan.In particulare, u Gruppu di a Centrale Elettrica di Shanghai hà vintu l'offerta per quattru milioni di unità di energia nucleare di turbine generatori, ùn solu riflette a Forza Cumpetitiva di l'Imprese di l'Energia Nucleare di Shanghai in u campu di a fabricazione di l'equipaggiu nucleare, ma ancu mette in risaltu Shanghai in u serviziu. di "2030 Carbon Peak, 2060 Carbon Neutral" ugettivi strategichi, per prumove a rispunsabilità di a cooperazione nucleare Cina-Russia.

PS:Shanghai Kaiquan hà intrapresu 96 pompe nucleari secondarie per prughjetti di cooperazione di energia nucleare Cina-Russia è hè l'unica impresa privata in Cina chì hè qualificata per pruduce pompe nucleari.

Questu articulu hè riproduciutu da u cuntu ufficiale WeChat di Shanghai Nuclear Power, u seguente hè u ligame originale:

facebook linkedin twitter youtube

Tempu di post: 21-May-2021

  • Previous:
  • Next:
  • +86 13162726836