Benvenuti à i nostri siti web!

"A neutralità di u carbonu" fora di u circhiu, l'industria di a pompa d'acqua hà un spaziu enormu per u risparmiu d'energia

fora di u circhiu, l'industria di a pompa d'acqua hà un spaziu enormu per u risparmiu d'energia

Da l'8 à u 10 d'aprile di u 2021, u "Foru di Conservazione di l'Energia Chine nantu à a Tecnulugia di Efficienza Energetica di u Sistema di Acqua in a Conservazione di l'Energia" hè statu tenutu in Shanghai, ospitatu da l'Associazione di Conservazione di l'Energia Chine è urganizatu da Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co. Ltd.

nutizie (2)

Ci sò più di 600 rapprisentanti di l'autorità di u guvernu, u secretariatu è i cumitati prufessiunali di l'Associazione di Conservazione di l'Energia di a China, l'associazioni provinciali è municipali di conservazione di l'energia, i membri di l'associazione di conservazione di l'energia, l'istituti di ricerca è l'imprese di conservazione di l'energia anu assistitu à sta riunione.

Risparmio energeticu è riduzzione di emissioni, l'industria di a pompa puderia fà assai

Pumps ammucciati in fabbriche è edifici sò trascurati utilizatori di energia, è parechji di elli causanu assai rifiuti inutili.Sicondu l'autorità cinese, circa 19% -23% di l'energia elettrica hè cunsumata da ogni tipu di prudutti di pompa.Basta rimpiazzà e pompe cumuni cù pompe d'alta efficienza pò salvà u 4% di u cunsumu energeticu globale, chì equivale à u cunsumu d'electricità di un miliardo di persone.

 

nutizie (3)Discorsu di Kevin Lin, presidente è presidente di Kaiquan Pump

Kevin Lin, u presidente è u presidente di Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co. Ltd hà dettu in u so discorsu: "E pompe sò guidate elettricamente è cunsumanu energia, più efficienza hè più alta, più efficienza energetica è risparmiu energeticu, ma a migliione di l'efficienza di a pompa hè assai difficiule. da u puntu di vista di R&D.Avemu investitu assai spese di R&D in affidabilità è efficienza per migliurà a qualità è l'efficienza di i nostri prudutti in l'ultimi anni.Per esempiu, doppia pompa di aspirazione, se vulete migliurà l'efficienza di unu di i mudelli di specificazione di un pruduttu da 3 punti, avemu bisognu di fà almenu 150 piani è preferite una decina di prototipi, è infine pò esse unu chì hè. successu ".

Queste parolle indicanu a grande difficultà di risparmiu d'energia in l'industria di a pompa, soprattuttu in u cuntestu di i sforzi di a Cina per ottene u piccu di carbonu da u 2030 è i sforzi per ottene a neutralità di u carbonu da u 2060.

Aghjunghjendu u scopu di a neutralità di carbone, l'industria di a pompa hà un grande potenziale per u risparmiu d'energia

Migliurà u funziunamentu di a pompa è allargendu a zona d'alta efficienza di u funziunamentu di a pompa, è furnisce u megliu equipamentu di risparmiu d'energia per u trasportu di fluidi chì risponde à e caratteristiche di a pipeline in situ, pudemu esse un passu più vicinu à u scopu di neutralità di carbonu.In ordine per ghjunghje sin'à u scopu, Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co Ltd hè statu u travagliu dura, à traversu u "3 + 2" Rui-Control high-efficienza tecnulugia di salvezza d'energia, basatu nantu à a larghezza Intelligente pompa high-efficienza è luntani. piattaforma intelligente di operazione è mantenimentu, teste precise, trasfurmazioni senza risicu, teste precise, ciò chì hè furnitu hè ciò chì hè necessariu, persunalizazione precisa, cuncordanza individuale.

 

nutizie (4)I delegati visitanu a pianta di assemblea di a fabbrica di Kaiquan Pump

In più, finu à avà, Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co. Ltd hà fattu cuntribuzione à u risparmiu energeticu annu tutale di 1,115 miliardi kWh per a sucietà sana per mezu di tecnulugii di risparmiu d'energia è prudutti di risparmiu d'energia, furnisce tecniche di risparmiu energeticu. suluzioni di trasfurmazioni per u riscaldamentu, a metallurgia siderurgica, l'industria chimica, l'impianti d'acqua, l'energia elettrica è i sistemi di climatizazione, etc.

industria di riscaldamentu |Huaneng Lijingyuan pompa di circulazione di a rete secundaria di riscaldamentu

nutizie (5)

Introduzione di u prugettu: 1# pompa di circulazione hà una putenza operativa di 29.3kW prima di a trasfurmazioni tecniche.Dopu à a trasfurmazioni tecniche di Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co. Ltd, a putenza operativa hè 10.4kW, u risparmiu di l'electricità annuale hè 75.600 kWh, u costu annuale di l'electricità hè 52.900 CNY, è a tarifa di risparmiu di energia righjunghji 64.5%.

Industria metallurgia di ferru è azzaru |Hebei Zongheng Group Fengnan Iron and Steel Co., Ltd.

nutizie (6)

Introduzione di u prughjettu: Sistema di trattamentu di l'acqua di l'anellu turbide di laminazione calda 1 # linea di laminazione, 2 # linea di laminazione, 3 # pozzi di rotazione di linea di rotazione sò stati urigginariamente cuncepiti cù una pompa auto-priming autocontrollata non sigillata.Dopu à a prova di campu, a pompa hà bassu efficienza operativa è altu cunsumu d'energia, l'analisi è a ricerca dicisu di passà à u mudellu di Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co Ltd.U tassu di risparmiu di energia hè più di 35-40%, è a stabilità di u funziunamentu hè assai megliu.U periodu di rimborsu di l'investimentu hè di circa 1,3 anni.

Industria chimica |Shandong Kangbao Biochemical Technology Co., Ltd.

nutizie (7)

Intruduzioni di u prughjettu: Per mezu di a trasfurmazioni tecnologica di risparmiu d'energia, a tassa media di risparmiu di energia di e pompe Shandong Kangbao Biochemical Technology Co., Ltd pò ghjunghje à 22,1%;un totale di 1.732.103 kWh di electricità hè stata salvata in tuttu l'annu, è u costu annu di risparmiu energeticu hè di circa 1.212 milioni di CNY (tassa di l'electricità hè basatu annantu à u calculu di u prezzu di l'impositu 0,7 yuan/kWh).Sicondu i dati di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, a pruduzzione di 10 000 kWh richiede 3 tunnellate di carbone standard, è ogni tonnellata di carbone standard emette 2,72 tunnellate di CO2.U risparmiu energeticu è i benefici di prutezzione ambientale generati da u prugettu ponu salvà circa 519,6 tunnellate di carbone standard è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di circa 1413,3 tunnellate annu.

pianta acqua |Planta d'acqua di u conte di Shaoyang

nutizie (8)

Introduzione di u prughjettu: Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co. Ltd è Shaoyang County Water Supply Company hà firmatu un cuntrattu nantu à a trasfurmazioni tecniche di risparmiu energeticu di Damushan Pumping Station.Dopu à a trasfurmazioni, i pompi operavanu stabilmente in una sala di pompa senza guardianu.Prima di a trasfurmazioni tecniche, u cunsumu d'acqua era 177.8kwh/kt, dopu à a trasfurmazioni tecniche hè 127kwh/kt, u tassu di risparmiu di energia hà righjuntu 28.6%.

Industria di energia |Centrale Termale di Dongying Binhai

nutizie (9)

Introduzione di u prugettu: Sustituendu dui rotori di pompa di doppia aspirazione di calibre 1200 cù impellers è anelli di sigillatura persunalizati larghi è d'alta efficienza, hà ottenutu una migliore efficienza di risparmiu d'energia, è u risparmiu energeticu generale hè di 27,6%.Dopu à a squadra tecnicu di Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co Ltd Headquarters hà fattu ricerca nantu à u funziunamentu di a pompa d'acqua, l'efficienza di a pompa hè stata migliurata da 12,5%.Dopu a cumunicazione, u cliente hà ricunnisciutu assai u nostru pianu.Ancu s'è parechje cumpagnie anu participatu à a cumpetizione per stu prughjettu, u cliente hà finalmente sceltu u nostru pianu di risparmiu d'energia per firmà un cuntrattu.

Unità di Aria Condizionata |Carrefour Supermarket (Shanghai Wanli Store)

nutizie (1)

Introduzione di u prugettu: Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co Ltd hà realizatu a trasfurmazioni di risparmiu d'energia di a pompa di rinfrescante.Dopu à l'investigazione, a pompa operava à un grande flussu è à una testa bassa, è a sovracorrente correva in situ.Attraversu a trasfurmazioni tecnologica di risparmiu d'energia, u tassu mediu di risparmiu di energia di a pompa pò esse circa 46,34%;calculatu basatu annantu à l'8000 ore di funziunamentu di a pompa ogni annu, un totale di 374.040 kWh d'electricità hè stata salvata in tuttu l'annu, è u costu annu di risparmiu energeticu hè di circa 224.424 yuan (a carica elettrica hè 0,6 yuan/kWh inclusa l'impositu), u U periodu di ritornu di l'investimentu hè di circa 12 mesi.

L'esseri umani anu bisognu di una autorevuluzione per accelerà a furmazione di metudi di sviluppu verde è stili di vita, è custruisce una civilisazione ecologica è una bella terra.A realizazione di u scopu di "piccu di carbonu è neutralità di carbone" hè in relazione cù u sviluppu ecunomicu è suciale generale è a strategia à longu andà, è esige i sforzi cumuni di tutta a sucità.Cum'è u capu di l'industria di a pompa di a Cina, Shanghai Kaiquan Pump (Group) Co. Ltd deve assume a rispunsabilità di i tempi, guidandu da a tecnulugia, per chì ogni urganizazione pò rializà a cunservazione è l'usu efficiente di e risorse, è cuntribuisce à u sviluppu durevule. di tutta l'industria è a sucetà umana.

facebook linkedin twitter youtube

Tempu di Postu: Apr-12-2021

  • Previous:
  • Next:
  • +86 13162726836