Benvenuti à i nostri siti web!

KAIQUAN felicita a cunnessione di rete di successu di u primu reattore Hualong-1 in u mondu

À 00:41 u 27 di nuvembre, a prima volta chì u primu reattore globale di Hualong-1, l'Unità 5 di CNNC Fuqing Nuclear Power, hè stata cunnessa cù successu à a reta.Hè statu cunfirmatu in situ chì tutti l'indicatori tecnichi di l'unità rispondenu à i requisiti di cuncepimentu è l'unità era in boni cundizioni, ponendu una basa solida per e unità successive da esse messu in opera cummerciale è creendu u megliu rendimentu in a custruzzione di u primu reactore. di a terza generazione di energia nucleare globale."U successu di a rete di cunnessioneunu di u primu reattore Hualong No. 1 in u mondu marca a svolta di a Cina di u monopoliu di a tecnulugia di l'energia nucleare straniera è a so entrata formale in i ranchi di a tecnulugia avanzata di l'energia nucleare, chì hè di grande significatu per a Cina per rializà u saltu.toun paese di energia nucleare.

kq (1)

U primu reattore di u mondu di Hualong-1 - CNNC Fuqing Nuclear Power Unit 5 

Da u principiu di a custruzzione u 7 di maghju di u 2015 à a generazione di energia cunnessa à a rete u 27 di nuvembre di u 2020, u prughjettu di u primu reattore glubale Hualong-1 hà avanzatu constantemente in tutti i nodi cun sicurezza è qualità cuntrullabile.In più di 2 000 ghjorni è notti, quasi 10 000 persone in l'industria nucleare anu travagliatu duramente in u viaghju di esplorà u sviluppu di l'energia nucleare indipendente di trè generazioni, andendu in una strada di successu di u sviluppu di l'energia nucleare localizzata.

kq (2)

KAIQUAN hà furnitu pompe d'acqua di rinfrescante per l'equipaggiu terziariu nucleare per u primu reattore di u mondu di Hualong-1 - Unità di energia nucleare Fuqing di CNNC 5

KAIQUAN hà l'onore di fà u disignu è a fabricazione di a pompa d'acqua di rinfrescante di l'equipaggiu nucleari terziariu per Hualong 1, u primu reactore in u mondu - CNNC Fuqing Nuclear Power Unit 5. A pompa d'acqua di rinfrescante di l'equipaggiu hè u core di l'equipaggiu nucleare di l'isula. sistema d'acqua (WCC), è a so funzione principale hè di rinfriscà i scambiatori di calore di l'isula nucleare.Forma ancu una barriera per impedisce a liberazione incontrollata di fluidi radioattivi in ​​l'acqua di rinfrescante circulante.A pompa hè un equipamentu di livellu 3 di sicurezza nucleare, cù alti requisiti tecnichi è difficultà di fabricazione, è materiali speciali di impeller.Duranti l'esekzione di u prugettu, KAIQUAN hà fattu ogni sforzu per risponde à i bisogni di u cliente, è parechji dipartimenti cum'è u disignu, a produzzione è a qualità hà cooperatu cumplettamente per superà parechje difficultà, cum'è a fusione di l'impeller è a vibrazione di l'equipaggiu, è hà cumpletu cù successu u mira pianificatu, chì cumplettamente. hà dimustratu a capacità di tecnulugia di produzzione di KAIQUAN, a capacità di gestione di qualità è a capacità di rendiment.

 

facebook linkedin twitter youtube

Tempu di Postu: 27-Nov-2020

  • Previous:
  • Next:
  • +86 13162726836