Benvenuti à i nostri siti web!

Abbracciandu u mondu, Kaiquan hà fattu novi scuperte in i mercati d'oltremare

U 3 di lugliu di u 2019, trè cuntenituri di 40 piedi sò stati spediti cù successu da a sede di Shanghai di u gruppu kaiquan à u portu di Ho Chi Minh, Vietnam, marchendu una nova avanzata maiò in u mercatu d'oltremare di u gruppu kaiquan, una impresa di punta in l'industria di a pompa d'acqua. .

111

Sicondu a pianificazione strategica di u gruppu è u spiritu di l'istruzzioni di u presidente Lin, u dipartimentu di l'affari d'oltremare implementerà u sistema di partenariatu di fiducia in 2019. In pocu mesi, una quantità di partenarii stranieri putenti anu firmatu cuntratti cù u gruppu kaiquan.Ricertamenti, parechji agenti putenti è cumpagnie kaiquan anu firmatu grandi ordini.Attraversu i sforzi di tutti i culleghi di u dipartimentu di l'affari d'oltremare, avemu finalmente purtatu frutti ricchi in questu estiu caldu!

A quantità di segnu di l'agente generale di u Vietnam meridionale hè più grande, u totale di 626 casi, cumprese a pompa di stampa in acciaio inossidabile, a pompa di acque reflue sommergibile è a pompa centrifuga à una sola tappa, i prudutti d'ordine cumpletu cù specificazioni, tempu di consegna brevi, è e caratteristiche di i requisiti di alta qualità. in ordine per finisce stu batch di ordini, cù una bona qualità in u gruppu di cumpagnie è sei rami, fabbrica Hefei è fabbrica in a pruvincia di Zhejiang cù u sustegnu di i capi è i culleghi, tutti i dipartimenti per andà in tuttu, urganizà currettamente a produzzione, soprattuttu u i culleghi di prima linea piglianu l'iniziativa di travaglià l'ora extra, u trattamentu attentu è l'assemblea, attribuisce una grande impurtanza à u ligame di teste di produttu è imballaggio, dopu à un gruppu di cumpagnie chì travaglianu strettamente cù ogni dipartimentu, U cumpletu finali successu di stu batch di ordini, hè statu assai assai. elogiatu da i clienti in Vietnam.

fayun

A consegna di questu batch of orders hè solu un bonu principiu per a divisione cummerciale kaiquan d'oltremare in u sviluppu di l'agenti chjave d'oltremare.Kaiquan hà da tene in mente a so missione è s'impegna à creà un mondu più largu in u sviluppu di u mercatu di pompe d'oltremare.

facebook linkedin twitter youtube

Tempu di post: 12-May-2020

  • Previous:
  • Next:
  • +86 13162726836