Benvenuti à i nostri siti web!

SKF hè arradicatu in Cina è Shanghai Kaiquan hè diventatu globale

U 9 ​​di maghju 2018, u sgiò Tang yurong, u vicepresidentu senior di u gruppu Svenska kullager-fabriken è u presidente di SKF Asia, è u sgiò Wang wei, presidente di u dipartimentu di vendita industriale di SKF China, anu visitatu Shanghai kaiquan in nome di u gruppu SKF.

U Signore Wang jian, vicepresidentu di u gruppu kaiquan, hà ricivutu calorosamente l'invitati è li disse di u prucessu di sviluppu di u gruppu kaiquan.U Signore Wang hà accumpagnatu l'invitati per visità a casa di pompa di kaiquan è a piattaforma intelligente di nuvola è hà fattu una introduzione dettagliata.E duie parti anu manifestatu a so intenzione di approfondisce a cooperazione.

U sgiò Lin kaiwen, presidente di u gruppu kaiquan, hà decisu di cunducerà una cooperazione approfondita nantu à e seguenti prublemi nantu à a basa di l'usu autorizatu esistente di marchi dopu discussione cù i rapprisentanti di u gruppu SKF:

1. Approfondite a cooperazione strategica è espansione cumplettamente a cooperazione in parechji prudutti, piattaforme è industrii;

2. Rafforza a cumunicazione tecnica, cumpresu u sviluppu di novi prudutti, l'aghjurnamentu di u produttu è l'optimizazione di u disignu;

3. Eseguite una cooperazione profonda in u monitoraghju di u funziunamentu di l'equipaggiu rotanti.Utilizendu e riserve di cunniscenze di e duie parti in diversi campi, sviluppà u schema risolutu per pruvà a prestazione di l'equipaggiu rotanti applicabile à l'industria di a pompa di a Cina;Aduprate big data è i mezi di trasfurmazioni in nuvola per aiutà i clienti à ottene visibilità è prevedibilità di u rendiment di l'equipaggiu rotanti.

SKF hè u primu fabricatore di cuscinetti à rulli in u mondu, cù operazioni in 130 paesi è più di 500 milioni di cuscinetti pruduciuti ogni annu.Shanghai kaiquan, cum'è l'impresa di punta in l'industria di a pompa domestica, farà sforzi cumune cù SKF per ottene risultati maiò in a ricerca è u sviluppu di i prudutti, l'ottimisazione è l'aghjurnamentu.Aspittemu è vedemu !

741
743
742
facebook linkedin twitter youtube

Tempu di post: 12-May-2020

  • Previous:
  • Next:
  • +86 13162726836