Benvenuti à i nostri siti web!

Industria metallurgica Sistema d'acqua Raffinamentu Forum di Tecnulugia di Risparmio Energeticu

L'8 di ghjennaghju di u 2021, u Forum di Tecnulugia di Risparmio d'Energia di Raffinamentu di u Sistema di Acqua di l'Industria Metallurgica hè statu tenutu in Shanghai sottu a guida di l'Associazione di Conservazione di l'Energia di China, ospitata da u Cumitatu Prufessiunali di Conservazione di l'Energia di l'Industria Metallurgica di l'Associazione Chine di Conservazione di l'Energia è urganizatu da KAIQUAN, sustinutu da Shanghai Energy Conservation Association, Shanghai Energy Efficiency Center è Jiangsu Iron and Steel Industry Association.

nutizie 508 (1)

Saluti è Cerimonia di Firma

Song Zhongkui, Sicritariu Generale di a China Energy Conservation Association;Li Xinchuang, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu è ​​Chief Engineer di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica, è Presidente di u Cumitatu di Conservazione di l'Energia di l'Industria Metallurgica di l'Associazione Chine di Conservazione di l'Energia;Xu Jun, Sicritariu Generale di Shanghai Energy Conservation Association;Qin Hongbo, Direttore Tecnicu di Shanghai Energy Efficiency Center;è Lin Kevin, presidente di KAIQUAN, hà fattu discorsi per stu foru.

nutizie 508 (2)

nutizie 508 (4)

nutizie 508 (3)

nutizie 508 (6)

nutizie 508 (5)

Keynote Report In a sessione di u rapportu principale, Chen Hongbing, vicepresidentu è secretariu generale di Jiangsu Iron and Steel Industry Association, Liang Siyi, direttore ingegnere di a divisione di l'affari di l'acqua di CMC Jingcheng Engineering and Technology Co. TENGYUE, General Manager of Energy Saving Division. di KAIQUAN, DENG helphua, hà fattu discorsi meravigliosi nantu à u prugressu di a tecnulugia di trattamentu di l'acqua in l'industria siderurgica, pratica è cunsiderazione di risorsa cumpleta di l'acqua residuale in metallurgia di ferru è azzaru, discussione nantu à u risparmiu d'energia di a pompa d'acqua, discussione nantu à e misure di risparmiu d'energia di metallurgia. sistema d'acqua circulating, pratica di risparmiu d'energia di u prucessu di rinfrescante sistema d'acqua circulante in l'industria di trasfurmazioni di ramu, è spartera di i casi di risparmiu d'energia raffinatu di u sistema d'acqua in l'industria metallurgica.

nutizie 508 (7)

nutizie 508 (8)

nutizie 508 (9)

nutizie 508 (10)

I participanti è l'ospiti U foru hà invitatu i capi di dipartimenti di u guvernu è di l'urganisazioni di l'industria, cum'è l'Associazione di Conservazione di l'Energia Chine, l'Associazione di Conservazione di l'Energia di Shanghai, u Centru di Efficienza Energetica di Shanghai, l'Associazione di l'Industria di Ferru è di l'Acciaio di Jiangsu, l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica, assai imprese siderurgiche cum'è a Cina. Baowu, CITIC Pacific, Ansteel Group, Zhongtian Iron and Steel, New Tiangang Group, associazioni provinciali di conservazione di l'energia cum'è a pruvincia di Hubei è a pruvincia di Guangdong, istituti di design cum'è CMC Jingcheng è CMC Saedi, è ancu i capi è rapprisintanti di a conservazione di energia è acqua. cumpagnie di serviziu per assistisce à u foru.A riunione hè stata participata da i capi è rapprisentanti di e cumpagnie di serviziu di risparmiu d'energia è acqua.A riunione hè stata presiduta da Gao Xue, Vice Ingegnere Capu di l'Istitutu di Pianificazione è di Ricerca di l'Industria Metallurgica è Sicritariu Generale di u Cumitatu di Conservazione di l'Energia di l'Industria Metallurgica di l'Associazione Chine di Conservazione di l'Energia.

 

nutizie 508 (11)

Visita è scambiàDurante u foru, i dirigenti è i rapprisentanti anu visitatu u Parcu Industriale KAIQUAN è cuncintrau nantu à discussioni tecniche è scambii di cummerciale nantu à l'esperimenti di KAIQUAN nantu à e soluzioni di risparmiu energeticu di u sistema d'acqua, l'operazione è a gestione di l'infurmazioni di mantenimentu di u sistema d'acqua (pump) piattaforma di nuvola di surviglianza remota, è u foru. u sviluppu è l'applicazione di a tecnulugia di risparmiu energeticu di u sistema d'acqua in l'imprese metallurgiche.

nutizie 508 (12)

nutizie 508 (13)

nutizie 508 (14)

facebook linkedin twitter youtube

Tempu di pubblicazione: 08-Jan-2021

  • Previous:
  • Next:
  • +86 13162726836